четверг, 20 августа 2009 г.

Я люблю

Викину я з серця хуртовину

І запалю в ньому зіроньку-свічу,

Я в думках своїх до тебе знову  лину

І у снах своїх до тебе я лечу

                                    Я без тебе не живу-існую,

                                    Мрію тільки про ту мить одну,   

                                    Коли вуст твоїх солодкий смак відчую,    

                                    І в обіймах твоїх ніжних потону

Ти для мене-сонечко ласкаве,

І без тебе день не день,і ніч не ніч,

І кохати я тебе не перестану,

Прилечу до тебе-тільки ти поклич.

                                       І коли у твої очі я дивлюся,

                                      Як від вітру свічка,я горю,

                                      Я від ніжності твоєї задихнуся,

                                      Коли серце серцю скаже-я люблю!  

   

 

Комментировать

Комментариев нет:

Отправить комментарий