пятница, 6 ноября 2009 г.

Безсоння

Ось і я! Повернулась.

Зараз 3.32 ранку, чи ночі... я вже загубилась. У мене безсоння, яке раніше я витрачала на вірші або музику, а зараз я безцільно блукаю в інтернеті, намагаючись знайти якусь цікаву позу в камасутрі! Господи, хто ж їх тільки вигадує??? Цікаво, ті хто вигадують хоч раз так пробували, чи це все не розраховано на звичайних смертних... )))

Цей карантин мене вбиває. Я стала схожа на домогосподарку - тільки те й роблю що стирчу на кухні, виглядаю так, немов у мене пятеро дітей, 3 дні не виходила з дому. Здавалося, класно що хоча б виспатись можна, та де там... Сни не дають мені відпочити.

Кожну ніч я в ролі Бафі переможниці вампірів... Нудота!!!

Скоро виходжу заміж! ))) Не можу мовчати про це ні хвилини... Хочу виходити заміж у весільній сукні і в кедах! Думаю буде круто! )))

Комментариев нет:

Отправить комментарий