суббота, 22 августа 2009 г.

доки сплять Білетери



фото взято з вікіпедії

Гори. Море. Небо. Хмари. Сонце. Сідає. Неймовірно гарно. Фотоапарата нема. Ну і добре. Тим цінніша ця мить. Зате я тепер знаю, де ми стрічатимемося уві сні. Он на тому камені. До нього зовсім недалеко допливти. Так би і зробила. Прямо зараз. І все для цього є. Точніше, нічого для цього немає. Я за купальник - сохне на шворці у таборі. Там йому саме місце. Але я не роздягаюсь. Я нікуди не пливу. І взагалі: мабуть не так уже й просто самій буде вилізти на отой камінь.

А ще сюди не можна просто так. Тут "заповідна зона" - це означає, що десь тут мешкає страшний звір Білетер. Мене якимось дивом минули його зуби.

Але уві сні я приходитиму сюди і чекатиму на тебе. Отут, на краєчку мису або на отому камені, до якого я так і не попливу сьогодні.

Але ти обов'язково приходь.

 

Уві сні Білетер спатиме. Я обіцяю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий